maandag 12 juni 2017

Filmpje Santiago : Botafumeiro


4 opmerkingen:

  1. Weet niet of dit afspeelt op pc of tablet , op mijn gsm speelt hij niet af op deze blog . Laat maar horen .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de pc speelt hij af. En dat is niet alles...De wierookgeur zit in mijn neus... Als ik het nog niet moest gezegd hebben; een buitengewoon mooi verhaal hebben jullie neergepend en waarschijnlijk nog veel mooiere ontmoetingen onderweg beleefd; ontmoetingen die geen enkele pen kan beschrijven. Dat zijn moeder en zoon ervaringen die jullie delen voor het leven. Knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor de rest van het jaar nu te voet naar het werk zeker...
    met fiets of auto is te veel afkicken vrees ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest mij bukken of het wierooksvat had mij geraakt ! Het kwam recht de huiskamer binnen ! Zo echt ! Wat een geweldig iets moet dat zijn wanneer dat boven je hoofd zwiert en wat een massa volk zit daar in die kathedraal bij elkaar! Hebben jullie een idee hoeveel pelgrims per dag Compostella binnen wandelen ? Zo , nu eens lezen hoeveel km jullie vandaag weer afgemaald hebben !! Lieve groetjes XX

    BeantwoordenVerwijderen