zaterdag 3 juni 2017

Villafranca del Bierzo - La Faba 25 km

Vandaag met nieuwe batterijen aan de tocht begonnen .Die is meestal vlak tot aan de voet van de klim naar O Cebreiro .
Ik denk dat dat dorpje normaal gewoon Cebreiro heet maar door de vermoeiende klim zegt iedereen er Oooh voor . Halverwege die klim stoppen we in La Faba . Goed geweest voor vandaag , de rest van de klim is voor morgen . Ons verblijf is primitief en zonder wifi internet maar ziet er ok uit . De hippie gastvrouw is vriendelijk en het oogt er proper . Een lange siesta en een goede nachtrust gaan wonderen doen, zodat O Cebreiro morgen gewoon weer Cebreiro wordt .
Grtz van ons .

6 opmerkingen:

  1. Hoi Josée en Bart
    Het is geweldig om jullie camino te volgen via deze blog.
    Bart is een goede schrijver.
    Neem de nodige rust, laadt de batterijen op en luister naar je lichaam.
    En vergeet vooral niet te genieten.
    Groetjes en tot ziens
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede keuze Bart en Jéke, de boog moet niet altijd gespannen staan en morgen met goede moed weer verder!
    Knuffel, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OK. goed slapen en rusten is belangrijk als het gesnurk maar weg blijft. Ge zijt volgensmijn boekje meer als halverwege gestopt en altijd rond 2,00 uur aangekomen.
    morgen is er nog een flinke klim maar dat wist ge al en daarna gaat het van Ocebreiro afwillend heuvel op en heuvel af maar na alto de pollo zachtjes en dan steil naar beneden tot
    triacastela meer pas op verstuik je voeten niet.
    Ik heb Johnny een verrassing voor julie gebracht maar ik zal nog niks verklappen ja zo ben ik he Josee
    tot morgen
    theo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij te horen dat de batterijen weer waren opgeladen.
    Compostela komt steeds dichter en dichter....
    Veel succes met de rest van de klim.
    groetjes Katrien X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben vandaag (gisteren) weer heel wat km afgelegd. Chapeau! Gelukkig is er veel meer groen (meen ik te zien op de satellietbeelden). Maar die autostrade, waar jullie telkens kris kras onderdoor moesten, was dat niet enerverend? Enfin, dat dappere treintje raakt er wel. Daar ben ik van overtuigd. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt Josee voor jou bericht van mijn verjaardag maar mijn bericht geraakt niet verstuurd . We wensen u nog goede moed allebei en goed en gezond terug thuis dit komt van gerta en Jaak knippenberg

    BeantwoordenVerwijderen