woensdag 24 mei 2017













3 opmerkingen:

  1. Dag zus en neef(je). Aan de foto met de taart te zien gaat het jullie goed. Zo voortdoen. Als ik de vergezichten zie heb ik ook de kriebels in de buik, maar ja de jeugd is zo snel en ik kan al zo goed niet meer volgen.
    Als jullie nog nieuws willen zien van het thuisfront kijk dan eens naar het filmpje op deze site https://www.grenslandactueel.com/2017/05/24/aandacht-maaseiker-dialect-wauweleurke-video-en-fotos/ . Mogelijk ken je wel iemand.
    Ik probeer jullie route ook te volgen maar blijkbaar is Google het pelgrimspad nog niet afgegaan. Of heeft Jos (van Joeta) toch iets anders ontdekt (met die dikke boom). Dan moet hij me dit eens laten weten.
    Hou jullie goed en doe het rustig aan, Jacob zal niet meer weglopen.
    Groetjes, Johnny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat Jos met Google earth de route probeert te volgen, Johnny.
      Dus niet Google maps.

      Joke (van op mama's tablet 😊)

      Verwijderen
  2. hoi mooi uitzicht o pietzakken taart breng er ook maar een mee voor mij groetjes gitte

    BeantwoordenVerwijderen