donderdag 25 mei 2017












6 opmerkingen:

  1. Prachtige landschappen en uitzichten.
    Bailey, onze hond, is wel jaloers, denk ik.
    Als je terug bent , krijg je brood van Martens en zeker geen pizza meer !
    Morgen stapdag 5 , GO FOR IT !!!
    SAM x GITTE x KATRIEN x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey papa en moeke hier is alles goed ,daar toch ook he ,wandel nog goed. tot vlug
    SAM xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi papa is het ook een lief hondje zo lijk bailey , lekker pizza groetjes gitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi doe zo voort en ge komt er
    theo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo kranige knakkers,
    ik heb vandaag (ocharme) 15 km gewandeld in Eysden (achter Maastricht)en heb regelmatig aan jullie gedacht. Het was hier ook serieus warm en dan hadden wij nog geregeld schaduw. Als ik jullie dagelijkse tocht dan zie, in de open zon, en 30km lang, dan kan ik alleen maar diep buigen. Doe zo voort, maar forceer u niet, ik wil jullie gezond en wel terug zien aan de Maaskant. En Jéke, wat die volgers betreft, ik denk dat jullie erg goed gevolgd worden maar dat ze nog niet (durven) reageren. Wacht maar af.
    Dikke knuffel voor Jéke en voor Bart een high five.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top wat jullie doen!! Ik sluit me volledig bij Johnny aan. Alleen kan ik waarschijnlijk niet zo diep buigen als Johnny. Van mij een dikke knuffel, ook voor Bart. Op mijn tenen staan lukt wel nog goed:)

    BeantwoordenVerwijderen