dinsdag 13 juni 2017









7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi papa en moeke het is mooi bij de zee en ook nog mooi uitzicht ik kan niet wachten dat jullie terug zijn en bailey zal ook blij zijn en als jij thuis bent papa ga ik niet een heel klein beetje vaderdag vieren maar dubbel zo dik zij mijn jufrouw ook al en moeke en jou ga ik heel hard knuffelen goed lena en isch en dirk en de rest zullen ook blij zijn dat jullie terug zijn maar de laatste dag woensdag kunnen jullie nog uit rusten dan hebben jullie eens rust dan alle daagen wandelen rust rust en rust ik mis jullie tot donderdag dan zijn jullie wweer thuis doei tot donderdag groetjes gitte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto`s ,daar kan je leuke prentkaarten van maken XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. José en Bart ik ga het missen,s ' avonds niks meer op mijn tablet te volgen.Het was mooi.Bedankt dat we het met jullie hebben mogen delen.Jullie hebben echt wel aan alles gedacht zoals die zakdoek van papa.Aan iedereen die een geliefd iemand verloren heeft,heeft het ook emoties losgemaakt maar in de positie zin.Dit ga ik ook niet gauw vergeten.Jose tot binnenkort en Bart tot op het Octoberfest.Dikke knuffel.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Josée, Bart dat hebben jullie schitterend gedaan, proficiat, groetjes, Nelly en Rik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondertussen hebben jullie een dagje rust gehad en hebben de voetjes en spieren wat kunnen ontspannen. Morgen terug naar huis. Het wordt afkicken, vermoed ik. Zo'n avontuur laat je niet zomaar los. Geweldig wat jullie gedaan hebben! Het was super om jullie tocht te mogen volgen. Dankjewel daarvoor. 't Was telkens weer uitkijken naar je schrijfsels, Bart. Ik zal voor de volgende avonden iets anders moeten
    zoeken om naar uit te kijken. 😉 Dikke proficiat voor jullie beiden. 👏 We wensen jullie een behouden thuiskomst en geniet de volgende dagen dubbel en dik van je gezinnetje! Groetjes... Heidi & Pier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi José, Bart.
    Ik lees vandaag dat jullie al enkele dagen geleden zijn aangekomen.
    Een heel dikke proficiat jullie beiden, voor deze prachtige prestatie.
    Een prestatie die jullie heel lang zal bijblijven.
    Groetjes uit Ophoven.
    Mia en Jaak

    BeantwoordenVerwijderen